آسیب به زیرساخت‌های برق اسرائیل

عصر ایران دوشنبه 18 اسفند 1404 - 20:11
در پی شلیک موشک‌ها و پهپادهای ایران و حزب الله، زیرساخت‌های برق در مناطق شمالی و مرکزی اراضی اشغالی دچار آسیب شده‌اند.
منابع عبری از وارد شدن خسارت به زیرساخت برق شمال و مرکز سرزمین‌های اشغالی در پی حملات موشکی و پهپادی ایران و حزب‌الله خبر دادند.
 
به گزارش ایسنا به نقل از یسرائیل هیوم، در پی شلیک موشک‌ها و پهپادهای ایران و حزب الله، زیرساخت‌های برق در مناطق شمالی و مرکزی اراضی اشغالی دچار آسیب شده‌اند.
 
بر اساس این گزارش، تیم‌های فنی در حال تلاش برای بازگرداندن جریان برق هستند؛ از جمله در شهرهای «بات یام» و «حولون» که در آن‌ها کابل‌های فشار قوی پاره شده‌اند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.