بیعت مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی تهران با رهبر انقلاب

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 19:31
دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی انتخاب آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای به عنوان رهبر جدید انقلاب اسلامی تبریک گفت. 

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی انتخاب آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای به عنوان رهبر جدید انقلاب اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

با درود به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر شهید حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، انتخاب آیت الله سید مجتبی خامنه ای به عنوان رهبر سوم نظام جمهوری اسلامی ایران با رای قاطع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری را تبریک می گوییم.

دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تقدیر از سرعت و دقت خبرگان رهبری در انجام وظیفه خود در شرایط حساس و سخت کشور ناشی از تجاوز وحشیانه و تروریستی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، تبعیت و همراهی با رهبری انقلاب در مسیر عزت ایران کهن و استقلال پایدار، توسعه همه جانبه، پیشرفت علم و فناوری و سربلندی ملت بزرگ ایران در فضایی مملو از همدلی متاثر از مشارکت آحاد مردم را بر خود فرض دانسته و اعلام می دارد با اتکا به دانش و تعهد اساتید، پژوهشگران، کارکنان و دانشجویان خود، با عزمی راسخ و استوار در استمرار نقش‌آفرینی جهت پیشرفت آموزش عالی و نظام سلامت، ارتقای جایگاه علمی کشور در حوزه بین‌الملل و ارایه خدمات شایسته و صادقانه به مردم عزیز ایران اسلامی، راه را بیش از پیش ادامه خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.