دارنده توپ طلا پس از جریمه سنگین: داور باید بی‌طرف باشد

خبرورزشی دوشنبه 18 اسفند 1404 - 18:47
رودری، هافبک منچسترسیتی پس از جریمه سنگین گفت به‌دلیل این‌که کمک داور ویدیویی در لگدن زدن به هم‌تیمی‌اش دخالت نکرده، عصبانی شده است.

رودری هافبک مننچسترسیتی پس از تساوی مقابل تاتنهام به‌دلیل رفتار ناشایست با داور مسابقه به پرداخت جریمه ۸۰ هزار پوندی (۹۲ هزار یورو) محکوم شد.

اتحادیه فوتبال انگلیس این بازیکن اسپانیایی را به دلیل «رفتار نامناسب در یک مصاحبه پس از بازی و اظهارنظرهایی که بی‌طرفی و یا صداقت داور را زیر سؤال می‌برد» جریمه کرد.

رودری در مصاحبه‌ای درباره دلیل اعتراض گفت: «آنها نمی‌خواهند ما برنده شویم و داور باید بی‌طرف باشد. در اولین صحنه یک خطای واضح رخ داد. او به وضوح به بازیکن ما لگد زد و کمک داور ویدیویی برای همین است. همین جزییات کوچک تفاوت ایجاد می‌کند. اگر آن گل اول را نمی‌زدند، شاید ما بازی را برده بودیم.»

او ادامه داد: «من هیچ‌وقت درباره داوران صحبت نمی‌کنم چون احترام زیادی برای کارشان قائلم اما این فقط مسئله امروز نیست. در دو یا سه بازی متوالی رخ داده است. واقعاً نمی‌دانم چرا. ما خیلی برده‌ایم و مردم نمی‌خواهند ما ببریم اما داور باید بی‌طرف باشد. این منصفانه نیست چون ما سخت تلاش می‌کنیم و بسیار ناامیدکننده است.»

اتحادیه فوتبال انگلیس تأیید کرده که رودری به اشتباهش در این زمینه اقرار کرده و کمیسیون نظارتی جریمه و هشداری درباره رفتار آینده او صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: خط‌ونشان سرمربی رئال مادرید برای رقبا؛ ما برای قهرمانی می‌جنگیم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.