اختصاص ۳۲۵ میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت‌های اجتماعی استان کرمان

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 21:36
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان از اختصاص ۳۲۵ میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت‌های اجتماعی این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوذر عطاپور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه تقویت زیرساخت‌ها و کاهش آسیب‌های حوزه اجتماعی اظهار داشت: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان امور اجتماعی کشور و پنج دستگاه اجرایی در استان کرمان به امضا رسیده است.

وی با بیان اینکه در قالب این تفاهم‌نامه ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار به استان کرمان اختصاص یافته است، افزود: نظارت بر اجرای پروژه‌های حوزه اجتماعی بر عهده دفتر امور اجتماعی استانداری خواهد بود که بخش قابل توجهی از این اعتبارات در حوزه تقویت اورژانس اجتماعی در شش شهرستان جنوب و شرق استان هزینه می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: بخشی از این اعتبار نیز به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی به دستگاه‌های مرتبط از جمله بهزیستی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه ولیعصر رفسنجان، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) و بسیج اختصاص یافته است.

عطاپور، تأکید کرد: این اعتبارات در راستای اجرای برنامه‌های حوزه اجتماعی و طرح‌های محله‌محور با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان کرمان هزینه خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.