
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نمایش محیطی «١۶٨ نیمکت خالی» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی براتی و جمشید خسروی به مناسبت بزرگداشت یاد شهدای دانشآموز مدرسه میناب روز پنجشنبه ١۴ اسفندماه ١۴٠۴ ساعت ٢٠:٣٠در خیابان فرهنگ باغملک اجرا شد.
در این نمایش، الهه امیری، ایلار زنگنهبندانی، آوا زنگنهبندانی، محیا زنگنهبندانی، نازنینزهرا زنگنهبندانی، ریحانه زنگنهبندانی و آیه احمدی به عنوان بازیگر ایفاش نقش کردند.
نمایش محیطی «١۶٨ نیمکت خالی» نه فقط یک اجرا، بلکه یک ادای احترام به روحهای پاک و بیادعای دانشآموزانی است که با پایداری خود، معنای واقعی عشق به وطن را تفسیر کردند و هنرمندان تئاتر باغملک یاد آنان را با هنر نمایش زنده نگاه داشتند.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از:
میلاد آلصفری، مازیار معتمدنیا، نوید پورباقری، محمد نظری، ایوب تامرادی، رضا قنبریتدوئی، محمد زنگنه و علی اسکندری.
نمایش محیطی «١۶٨ نیمکت خالی» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک، نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی باغملک، گروه تئاتر عرفان و کانون بسیج هنرمندان باغملک با همکاری اداره آموزش و پرورش باغملک، تولید و اجرا میشود.