نمایش محیطی «١۶٨ نیمکت خالی» در باغملک اجرا شد

صدا و سیما یکشنبه 17 اسفند 1404 - 14:52
نمایش محیطی «١۶٨ نیمکت خالی» برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای دانش‌آموزان میناب، در شهرستان باغملک اجرا شد.

 

نمایش محیطی «١۶٨ نیمکت خالی» در باغملک اجرا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نمایش محیطی  «١۶٨ نیمکت خالی» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی براتی و جمشید خسروی به‌ مناسبت بزرگداشت یاد شهدای دانش‌آموز مدرسه میناب روز پنج‌شنبه ١۴ اسفندماه ١۴٠۴ ساعت ٢٠:٣٠در خیابان فرهنگ باغملک اجرا شد.

در این نمایش، الهه امیری، ایلار زنگنه‌بندانی، آوا زنگنه‌بندانی، محیا زنگنه‌بندانی، نازنین‌زهرا زنگنه‌بندانی، ریحانه زنگنه‌بندانی و آیه احمدی به عنوان بازیگر ایفاش نقش کردند.

نمایش محیطی «١۶٨ نیمکت خالی» نه فقط یک اجرا، بلکه یک ادای احترام به روح‌های پاک و بی‌ادعای دانش‌آموزانی است که با پایداری خود، معنای واقعی عشق به وطن را تفسیر کردند و هنرمندان تئاتر باغملک یاد آنان را با هنر نمایش زنده نگاه داشتند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:

میلاد آل‌صفری، مازیار معتمدنیا، نوید پورباقری، محمد نظری، ایوب تامرادی، رضا قنبری‌تدوئی، محمد زنگنه و علی اسکندری.

نمایش محیطی «١۶٨ نیمکت خالی» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک، نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی باغملک، گروه تئاتر عرفان و کانون بسیج هنرمندان باغملک با همکاری اداره آموزش و پرورش باغملک، تولید و اجرا می‌شود. 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.