بازرس کل لرستان از دستگاه‌های خدمات‌رسان بازدید کرد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 14:49
خرم‌آباد - «حمزه رضایی» بازرس کل لرستان از دستگاه‌های خدمات‌رسان مرکز این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای احیای حقوق عامه و رفع دغدغه‌های مردم، «حمزه رضایی» مدیرکل بازرسی لرستان در رأس هیئتی از دستگاه‌های خدمت‌رسان آب‌وفاضلاب، شرکت گاز، بیمارستان شهدای عشایر، اورژانس ۱۱۵ و اداره کل صمت بازدید کرد.

بازرس کل لرستان همچنین به‌منظور راستی‌آزمایی و بررسی میدانی موضوعات از مکان‌های تأمین و عرضه کالاهای اساسی بازدید کرد.

بازرس کل لرستان ضمن بررسی میدانی و دقیق وضعیت موجود، پیشنهادهای اصلاحی در خصوص خدمت‌رسانی به مردم در ایام جنگ آمریکایی صهیونیستی مطرح و تأکید کرد: این نظارت‌ها به‌صورت مستمر و روزانه در راستای پاسخگویی به دغدغه‌های مردم ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.