جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 14:26
کرمانشاه- جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمانشاه با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت وبیناری و با محور بررسی نیازها و مشکلات مردم استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمانشاه ظهر یکشنبه به ریاست منوچهر حبیبی استاندار کرمانشاه برگزار شد و فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی نیز به صورت وبیناری در این نشست حضور داشت.

در این نشست مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور و نماینده تام‌الاختیار وزیر، همچنین معاونان سیاسی و عمرانی استاندار و فرماندار کرمانشاه نیز حضور داشتند و درباره مسائل حوزه راه و شهرسازی استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این جلسه، مدیران دستگاه‌های عضو شورا از جمله بنیاد مسکن، اداره کل راه و شهرسازی، راهداری، فرودگاه، هواشناسی و شرکت ساخت، گزارشی از عملکرد مجموعه‌های خود و آخرین وضعیت خدمات‌رسانی در حوزه‌های مرتبط ارائه کردند.

یکی از محورهای مهم این نشست بررسی مسائل و دغدغه‌های مردم استان، به ویژه خسارات و مشکلات ناشی از حملات دشمن صهیونیستی و آمریکایی به برخی مناطق غیرنظامی و زیرساخت‌های عمومی استان بود که مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه بر تسریع در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مهم در حوزه راه و مسکن تأکید شد و هماهنگی‌های لازم برای رفع موانع اجرایی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم استان انجام گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.