به گزارش خبرنگار مهر، مسلم سلیمانی صبح یکشنبه در بازدید از بیمارستان امام حسین(ع) شهر اهرم با اشاره به اهمیت نقش بیمارستانها در حفظ سلامت مردم در مواقع بحرانی اظهار کرد: تجربه نشان داده است که در شرایط خاص مانند بحرانهای طبیعی، بلایای احتمالی و شرایط جنگی، نخستین خط دفاعی ما در برابر تهدیدات، نظام سلامت است که خوشبختانه بیمارستان امام حسین(ع) با برنامهریزی دقیق، تجهیزات بهروز و نیروهای مجرب، آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی در هر شرایطی را دارد.
فرماندار تنگستان تأکید کرد: هماهنگی بین بیمارستان، هلالاحمر و دیگر دستگاههای اجرایی باید به شکل منسجم ادامه یابد تا در صورت وقوع شرایط خاص، خدماترسانی بدون وقفه انجام شود.
وی ضمن ابراز رضایت از روند مدیریت بیمارستان، خواستار افزایش رزمایشهای دورهای برای ارتقای سطح آمادگی نیروها شد.
در این بازدید فرماندار ضمن گفتوگو با پزشکان، کادر پرستاری و مسئولان فنی، از نزدیک در جریان وضعیت تجهیزات، ذخایر دارویی و امکانات بیمارستان در شرایط اضطراری قرار گرفت.
در ادامه، مسئولان بیمارستان گزارشی از وضعیت فعلی ذخایر دارویی، امکانات اورژانس، واحدهای بستری و طرحهای پشتیبانی در شرایط بحرانی ارائه کردند.
در پایان این بازدید، فرماندار تنگستان از تلاشهای کادر درمانی شهرستان تنگستان قدردانی کرد و از آنان به عنوان سربازان خط مقدم سلامت مردم یاد نمود.












