بازسازی شبکه‌های ارتباطی آسیب‌دیده ایلام در حال انجام است

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:42
ایلام - استاندار ایلام گفت: بازسازی شبکه‌های ارتباطی آسیب‌دیده ایلام در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی ظهر یکشنبه با حضور در محل فعالیت نیروهای فنی مخابرات از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مخابرات منطقه ایلام که در شرایط جنگی در حال بازسازی و برقراری ارتباطات آسیب‌دیده هستند قدردانی کرد.

استاندار ایلام در این بازدیدبر اهمیت پایداری و پوشش ارتباطات مخابراتی در شرایط کنونی تأکید می‌کند و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه مخابرات برای حفظ ارتباطات مردم استان را ارزشمند می‌داند.

در ادامه این بازدید مدیر مخابرات منطقه ایلام نیز با قدردانی از توجه و حمایت استاندا ر گزارشی از روند عملیات بازسازی ارائه می‌دهد و می‌گوید: با وجود گستردگی آسیب‌های واردشده به برخی تأسیسات و تجهیزات مخابراتی در سطح استان، کارکنان مخابرات با تلاش مضاعف و بدون وقفه در حال بازسازی و برقراری ارتباطات هستند.

شهاب نبی پور گفت: با ادامه فعالیت تیم‌های فنی، پیش‌بینی می‌شود بخش قابل توجهی از ارتباطات آسیب‌دیده طی چند روز آینده مجددابرقرار شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.