آسمان تهران تاریک است؛ چرا؟

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:34
هواشناسی اعلام کرد تاریکی تهران ناشی از ترکیب دود و ابرناکی است.

به گزارش خبرآنلانی از فارس، رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اعلام کرد: اکنون در تهران شاهد ترکیب دود و ابر در آسمان هستیم و مناطقی که نزدیک‌تر به محل‌های آتش‌سوزی هستند، تاریکی هوای بیشتر احساس می‌شود.

امروز و فردا سامانۀ بارشی در تهران فعال است و شاهد بارش معمولی باران خواهیم بود. امروز شاهد وزش باد در تهران نخواهیم بود، اما از صبح فردا وزش باد می‌تواند به جابه‌جایی دود و روشن‌تر شدن هوا کمک کند.

رفع شرایط فعلی و دود ایجاد شده، مستلزم اطفای حریق در مناطق مورد هدف قرار گرفته است و باید منشا دود از بین برود.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.