آیت الله میرباقری: نباید زمان برای انتخاب رهبری از بین برود

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 10:38
سمنان- نماینده مردم استان سمنان در خبرگان رهبری گفت: نباید زمان انتخاب رهبری از دست برود اما نیاز به دقت نیز داریم زیرا قرار است یک تصمیم تاریخی مهم گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید مهدی میرباقری شاهرودی نماینده مردم استان سمنان در خبرگان رهبری با انتشار کلیپی در فضای مجازی ایتا خود به روند تعیین رهبر جدید انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

میرباقری شاهرودی مسئولیت خبرگان در تعیین رهبری جدید کشورمان را خطیر دانست و ابراز کرد: خبرگان به صورت جدی مشغول به کار بوده و هستند و یک نظر قاطع و قاطبه ای نیز فراهم شده اما در این شرایط سخت موانعی نیز وجود دارد و لذا باید تعیین رهبری با اتقان کافی و دقت انجام شود که مورد مناقشه نباشد.

نماینده مردم استان سمنان در خبرگان رهبری ادامه داد: در عین حال که نباید زمان از دست برود اما نیاز به دقت نیز داریم زیرا قرار است یک تصمیم تاریخی مهم گرفته شود در نتیجه باید حرف ها شنیده شود دقت شود و در عین اینکه تلاش وافری انجام گرفته و خبرگان کوتاهی نکرده اند در تعیین رهبری، باید فرآیند ها هم انجام شود.

میرباقری شاهرودی با بیان اینکه تقریباً یک نظر قطعی حاصل و اکثریت قابل اعتنایی نیز شکل گرفته اما در عین حال باید موانع این کار هم رفع شود و امیدوار هستیم با عنایت حضرت ولیعصر(عج) این فرد معرفی می شود.

گفتنی است خبرگان رهبری از عموم مردم در خواست کرده‌اند که بدون توجه به شایعات اخبار را از مراجع معتبر و موثق دریافت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.