بمباران کارخانه آرد حیدرآباد نقده، ۳ شهید برجای گذاشت

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 09:54
فرماندار نقده گفت: بمباران کارخانه آرد حیدرآباد نقده، ۳ شهید برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، امیرعباس جعفری اظهار کرد: در بمباران کارخانه آرد حیدرآباد این شهرستان سه نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند. 

وی افزود: تیم‌های امدادی در حال جستجو و نجات کارگران این کارخانه هستند.

وی اضافه کرد: بمباران هوایی این کارخانه در زمان فعالیت آن روی داد به همین خاطر احتمال افزایش تعداد شهدا و زخمی‌ها وجود دارد.

فرماندار نقده از رسانه‌ها خواست از انتشار شایعات و خبرهای نادرست از این حادثه خودداری کنند.

شامگاه شنبه رژیم صهیونیستی در حمله‌ای ناجوانمردانه کارخانه آرد و نشاسته حیدرآباد نقده را مورد هدف قرار داد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.