اطلاعیه مهم شرکت ملی پالایش و پخش درباره تأمین سوخت تهران و البرز پس از حملات به انبارهای نفت

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 09:30
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به حمله آمریکا و رژیم صهیونی به مخازن سوخت در تهران و البرز تأکید کرد: تأمین سوخت استان های تهران و البرز پایدار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شرح زیر است:

به استحضار هموطنان عزیز می‌رساند پیرو حمله دشمن صهیونی-امریکایی به زیرساخت انرژی کشور، در شامگاه شنبه ۱۶ اسفند تعدادی از انبارهای نفت در استان‌های تهران و البرز مورد حمله موشکی قرار گرفتند و در حال حاضر تیم‌های آتش‌نشانی مشغول مهار و اطفای حریق هستند.

مزید استحضار هم‌میهنان عزیز، پیش از این تمهید لازم به منظور حداقل‌سازی ذخیره فرآورده صورت گرفته بود و در حال حاضر تأمین سوخت استان‌های تهران و البرز نیز بصورت پایدار، از سایر مبادی در حال انجام است.

۲۲۳۲۲۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.