ایستگاه های متروی تبدیل شده به پناهگاه + اسامی

نامه نیوز یکشنبه 17 اسفند 1404 - 07:16
کدام ایستگاه‌های متروی تهران پناهگاه شبانه‌روزی شدند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ایستگاه‌های متروی بریانک، نواب، شادمان و کمیل پناهگاه‌های شبانه‌روزی شدند.

به نقل از تسنیم، به منظور ارتقای آمادگی و افزایش امنیت شهروندان در شرایط اضطراری، ایستگاه‌های متروی بریانک، شهید نواب‌صفوی، شادمان و کمیل در منطقه ۱۰ تهران به عنوان پناهگاه‌های منطقه تعیین شده و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

شهروندان هرکدام برای کالاها و خدمات مختلفی که به آن نیاز دارند، همچنان در حال تردد در سطح معابر هستند و حملات هوایی می‌تواند برای حاضران در فضای عمومی «تهدید بالقوه» تلقی شود.

شهروندان می‌توانند در مواقع اضطراری با مراجعه به این ایستگاه‌ها از امکانات پناهگاهی بهره‌مند شوند و با آرامش بیشتری از شرایط اضطراری عبور کنند.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.