حمله موشکی به آمبولانس اورژانس تهران

تابناک یکشنبه 17 اسفند 1404 - 01:31
سخنگوی اورژانس استان تهران از هدف قرار گرفتن یک دستگاه آمبولانس اورژانس در محدوده تهرانسر هنگام انجام مأموریت امدادی خبر داد.

به گزارش تابناک، شروین تبریزی، اعلام کرد: پرسنل پایگاه اورژانس غرب استان تهران در محدوده تهرانسر که جهت انجام مأموریت امدادی اعزام شده بودند، هنگام انجام مأموریت در محدوده تهرانسر هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

وی افزود: در این حادثه، خوشبختانه کارشناسان اورژانس آسیب جدی ندیدند، اما آمبولانس این پایگاه بر اثر موج انفجار دچار خسارت شده و از چرخه عملیات خارج شد.

سخنگوی اورژانس استان تهران تأکید کرد: پرسنل اورژانس استان تهران همچنان با وجود شرایط دشوار و تهدیدات، بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.