۲ بیمارستان خوزستان در اثر حملات دشمن آسیب دید

مشرق نیوز شنبه 16 اسفند 1404 - 23:56
رژیم صهیونیستی بدون توجه به قواعد جنگی دو بیمارستان خوزستان را مورد تخریب قرار داد.

به گزارش مشرق، در ادامه حملات رژیم صهیونی آمریکایی به خاک ایران، امروز ۲ مرکز درمانی استان خوزستان از جمله بیمارستان رازی اهواز و بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک بر اثر موج انفجار پرتابه‌ها دچار خسارتی شدند.

در جریان این حملات، مرکز آموزشی درمانی رازی اهواز دچار موج انفجار شد.

اصابت چندین پرتابه در حوالی این مرکز اگرچه باعث ایجاد اضطراب و نگرانی برای بیماران شد، اما با مدیریت صحیح و تلاش کادر درمانی، شرایط بلافاصله تحت کنترل درآمد و وضعیت هم‌اکنون پایدار است.

ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان تخصصی متعلق به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، بدون هیچ وقفه‌ای در حال انجام است.

بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک

همچنین در شهرستان اندیمشک، بیمارستان امام علی(ع) بر اثر شدت بالای موج انفجار ناشی از برخورد پرتابه‌ها در مجاورت این مرکز، خسارات سنگینی را متحمل شد و بخش‌هایی از ساختمان آن دچار تخریب شد.

این حادثه در حالی رخ داد که کادر سلامت مشغول خدمت‌رسانی به بیماران بودند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.