اهدای خون مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در حین بازدید از مراکز

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 22:23
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، پیش از ظهر امروز ضمن بازدید از برخی مراکز اهدای خون استان تهران، خود نیز در یکی از مراکز به اهدای خون پرداخت. 

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد قره‌باغیان، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، پیش از ظهر امروز ضمن بازدید از برخی مراکز اهدای خون استان تهران، خود نیز در یکی از مراکز به اهدای خون پرداخت.

این بازدید در شرایطی انجام شد که کلیه کارکنان مراکز اهدای خون به دلیل احتمال افزایش تقاضا برای خون و فرآورده‌های خونی، به ویژه در پی جنگ تحمیلی اخیر و نیازهای ویژه در مناطق آسیب‌دیده، آماده و در حال خدمت‌رسانی می‌باشند.

قره‌باغیان در حاشیه این بازدید، با اشاره به ذخایر خون موجود در مراکز انتقال خون، گفت: ذخایر خون در حال حاضر در وضعیت مطلوبی قرار دارد، اما با توجه به عمر محدود فرآورده های خونی، نیاز به اهدای خون همیشگی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.