فعالیت‌های گمرک و پایانه مرزی بازرگان به صورت عادی ادامه دارد

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 22:23
ارومیه- فرماندار ماکو گفت: فعالیت‌های تجاری و تردد مسافری مرز بازرگان را به صورت عادی و بدون هیچ اختلالی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهلا تاجفر شنبه شب در بازدید از گمرک و پایانه مرزی بازرگان، با تکذیب برخی شایعات، فعالیت‌های مداوم این مرز را تایید کرد و گفت: این گمرک و پایانه جز قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین مراکز مبادله تجاری و اقتصادی در کشور است که نقش مهمی در واردات، صادرات و تردد مسافر دارد.

وی افزود: تمامی فعالیت‌های تجاری، گمرکی و تردد مسافری در این مجموعه مرزی طبق روال عادی در جریان است و هیچ اختلالی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار ماکو همچنین با تاکید براینکه روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه کامیون به مقاصد مختلف از این گمرک عبور می‌کنند، ادامه داد: اکنون این مرز به عنوان یکی از مهم‌ترین مسیرهای ترانزیتی باز است.

فرماندار ماکو همچنین به ورود کالاهای اساسی از این مرز اشاره کرد و گفت: تمامی تمهیدات اندیشیده شده لازم برای ورود سریع کالاهای اساسی در این مرز زمینی در حال اجرا است و تجار می‌توانند از این مزیت بهره‌مند شوند و واردات خود را در این حوزه انجام دهند.

در این بازدید، تاجفر همچنین از نزدیک و بطور صمیمی با مسافرین ورودی و خروجی صحبت کرد و در راستای تکریم مسافرین ضمن تماس با مدیر کل محترم پایانه‌ها خواستار تجهیز صندلی در سالن‌های مسافری شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.