ساعات کلاس‌های درسی و حضور مجازی دانش‌آموزان در «شاد» اعلام شد

همشهری آنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 21:23
کمیته اجرایی و پشتیبانی پلتفرم «شاد»، ساعات کلاس‌های درسی و حضور دانش‌آموزان در این پلتفرم را اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، طبق اعلام کمیته اجرایی و پشتیبانی پلتفرم «شاد»، برنامه استمرار فعالیت های آموزشی، پرورشی و تربیت‌بدنی بصورت مجازی در «شاد»، به شرح زیر تعیین شده است:

از ساعت 8 الی 12 هر روز منحصرا دانش آموزان دوره متوسطه (اول و دوم)
از ساعت 13 تا 17 هر روز منحصرا دانش آموزان دوره ابتدایی

گفتنی است؛ امکان حضور دانش‌آموزان در خارج از ساعت تعیین شده، مقدور نیست.

همچنین، سرویس کلاس مجازی در سقف سهمیه هر استان، رایگان خواهد بود.

در پایان، به منظور تسهیل دسترسی، لازم است معلمان و دانش‌آموزان، قبل از حضور در کلاس‌ها تعیین نقش کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.