نحوه فعالیت ادارات لرستان اعلام شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 18:18
خرم‌آباد- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان چگونگی فعالیت دستگاه های اجرایی استان را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان ضمن تاکید بر حضور و آمادگی مدیران استانی در شرایط فعلی گفت: در اجرای دستورالعمل ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور به شماره ۱۰۷۳۵۷ مورخ ۱۴ اسفندماه جاری و تفویض اختیارات بند ۳ به استانداران و با عنایت به موافقت استاندار لرستان، ساعت فعالیت کارمندان استان از فردا یکشنبه مورخ ۱۷ اسفندماه تا اطلاع بعدی به شرح ذیل ابلاغ می گردد:

۱. کلیه خدمات اداری در استان با بهره گیری (حداکثر ۳۰ درصد) از نیروی انسانی به‌صورت حضوری و در موارد استثنا به تشخیص بالاترین مقام دستگاه استانی (حضور کمتر از ۳۰ درصد)خواهد بود و مابقی کارکنان نیز (۷۰ درصد) به‌صورت دورکار خواهند بود.

۲. معلولین، بانوان (علی الخصوص بانوان باردار، دارای فرزند معلول یا فرزند شش سال و کمتر)، بیماران خاص و قلبی عروقی در اولویت دورکاری هستند.

۳. بخش های عملیاتی و ارائه دهنده خدمات ضروری در حوزه های امنیتی، انتظامی، بهداشت و درمان، آتش نشانی، امداد و نجات، خدمات شهری و... از شمول این بخشنامه مستثنی و مطابق با تصمیم مراجع ذیصلاح اقدام می نمایند.

۴. بانک ها و بیمه ها با ظرفیت ۳۰ درصد نیروی انسانی و در شعب منتخب که قبلا توسط امور شعب استان اطلاع رسانی شده است، فعالیت می نمایند.

۵. دانشگاه ها و موسسات آموزشی و مدارس بر اساس بخشنامه های قبلی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

مدیران و مسئولان استانی مکلفند ضمن رعایت شرایط جنگی و رعایت مسایل امنیتی به نحوی برنامه ریزی نمایند که خللی در ارائه خدمات به مردم ایجاد نگردد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.