سازمان ملل از محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان طفره رفت

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 17:16
هماهنگ‌ کننده ویژه سازمان ملل در لبنان بی‌آنکه تجاوز رژیم صهیونیستی به این کشور را محکوم کند، خواستار رایزنی میان بیروت و تل آویو شد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، جنین پلاسخارت هماهنگ‌ کننده ویژه سازمان ملل متحد در لبنان امروز شنبه در سخنانی بدون اشاره به نقض مکرر توافقات از سوی اشغالگران صهیونیست از بیروت و تل آویو خواست تا در خصوص اختلافات فیمابین با یکدیگر رایزنی کنند.

هماهنگ‌ کننده ویژه سازمان ملل متحد در لبنان بدون محکوم کردن تجاوزات مکرر این رژیم به خاک لبنان گفت: هر چقدر هم که اوضاع بد باشد، شاید بعدتر بدتر هم بشود. رایزنی ها میان لبنان و (رژیم) اسرائیل می‌ تواند از تکرار کابوس‌ های مشابه در آینده جلوگیری کند.

یک منبع نظامی لبنانی شب گذشته اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی با استفاده از توپخانه یک نقطه متعلق به نیروهای یونیفیل (نیروهای وابسته به سازمان ملل) را در منطقه القوزح در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.