بیش از ۲۰۰ کشته در حملات ایران به نیروهای آمریکا/ جزئیاتی تلفات آمریکایی ها در ۲۴ ساعت گذشته به روایت سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 16:51
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) عنوان کرد: در تداوم هجوم مقتدرانه به پایگاه‌های آمریکایی در منطقه، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد زیادی از سربازان و فرماندهان ارتش متجاوز آمریکا کشته و مجروح شدند و خسارات قابل توجهی به زیرساخت‌ها و منابع آنها وارد گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) از تلفات آمریکایی ها در حملات 24 ساعت گذشته ایران روایت کرد. 

بنا به روایت ایسنا، ذوالفقاری گفت: در تداوم هجوم مقتدرانه به پایگاه‌های آمریکایی در منطقه، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد زیادی از سربازان و فرماندهان ارتش متجاوز آمریکا به شرح زیر کشته و مجروح شدند و خسارات قابل توجهی به زیرساخت‌ها و منابع آنها وارد گردید:

۱- تعداد ۲۱ کشته و تعداد زیادی مجروح از ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در منطقه 

۲- حدود ۲۰۰ کشته و مجروح در پایگاه آمریکایی الظفره 

۳- هدف قرار گرفتن شناور نفت کش با مالکیت آمریکا در شمال خلیج فارس

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها فقط در یک روز (۲۴ ساعت گذشته) این تعداد تلفات را داده‌اند.

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.