تأکید دادستان مرکز استان گلستان به حضور میدانی مدیران و تشدید نظارت‌ها

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 16:51
دادستان مرکز استان گلستان با اشاره به لزوم حضور میدانی مدیران و بازرسان در سطح شهر و بازار گفت: با هدف جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان، نظارت‌ها باید به‌صورت میدانی و مستمر انجام شود؛ در صورت ترک فعل نیز با مدیران متخلف برخورد می‌شود.

تأکید دادستان مرکز استان گلستان به حضور میدانی مدیران و تشدید نظارت‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهدی رزاقی‌نژاد دادستان مرکز استان گلستان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و اداری استان با اشاره به شرایط موجود کشور گفت: بازار در شرایط پایداری قرار دارد و حضور مردم در میادین، اقتدار کشور را دوچندان کرده است.

دادستان مرکز استان گلستان افزود: مردم با توجه به شرایط بحرانی و جنگی، با همدلی و همراهی خود سبب دلگرمی نیرو‌های مسلح و ناامیدی دشمن شده‌اند.

رزاقی‌نژاد با اشاره به لزوم حضور میدانی مدیران گفت: مدیرانی که پشت میز می‌نشینند، نمی‌توانند درک درستی از مسائل مردم داشته باشند و خدمت صادقانه ارائه دهند.

وی همچنین بر حضور بازرسان و ناظران در سطح بازار و شهر تأکید کرد و افزود: بازرسان باید در میدان حضور داشته باشند تا از سوءاستفاده افراد سودجو جلوگیری شود.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: حضور در میان مردم و میادین شهر از الزامات مدیران است.

رزاقی‌نژاد افزود: همه مدیرانی که در خدمت مردم و نظام هستند مورد حمایت ما قرار دارند، اما در صورت ترک فعل و عدم حضور در میدان، با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.