رکنا: حسب تصمیم بانک مرکزی، بانک ها در استان تهران و سایر استان ها از روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی، به روال عادی با در نظر گرفتن شرایط زیر فعالیت خواهند داشت.
به گزارش رکنا، بر این اساس، ۲۰ تا ۵۰ درصد شعب بانک های هر استان، بنا به تشخیص مدیران عامل بانک ها با اولویت استان های مسافرپذیر، که اسامی آنها در وبسایت های اطلاع رسانی بانک ها ذکر می شود، به منظور خدمت رسانی به امور ضروری مشتریان، از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ دایر هستند.
حضور کارکنان ستادی در تهران و سایر استان ها بنا به تشخیص و ابلاغ استانداری های متبوع است.
از مشتریان گرامی بانک ها انتظار می رود، با توجه به شرایط ایجاد شده، حتی المقدور از خدمات غیر حضوری و برخط بانک ها استفاده نمایند.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.