مجازات رئال مادرید توسط یوفا

مشرق نیوز شنبه 16 اسفند 1404 - 15:47
اتحادیه فوتبال اروپا باشگاه رئال مادرید را به خاطر رفتار هوادارانش مجازات کرد.

به گزارش مشرق، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) باشگاه رئال مادرید را به دلیل رفتار نژادپرستانه هوادارانش با ممنوعیت حضور هواداران در بخشی از سکوهای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جریمه کرد.

این جریمه ناشی از رفتار هواداران رئال مادرید در بازی مقایل بنفیکا در دور برگشت از پلی‌آف راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است که در آن یک هوادار در جایگاه جنوبی ورزشگاه برنابئو درست قبل از شروع بازی، سلام نازی داد که دوربین‌های تلویزیونی نیز آن را ثبت کردند.

کمیته کنترل، اخلاق و انضباطی یوفا، عدم حضور هواداران در جایگاه جنوبی برای یک بازی اروپایی و جریمه مالی را بر رئال مادرید اعمال کرده است.
اگرچه مسئولان رئال مادرید در جریان آن بازی به سرعت اقدام کردند و هوادار موردنظر را در همان لحظه از ورزشگاه خارج کردند، اما در نهایت جریمه شدند.‌

رئال مادرید در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد با نتیجه ۳ بر یک بنفیکا را شکست دهد و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود، جایی که باید با منچسترسیتی مصاف کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.