نحوه فعالیت ادارات خوزستان اصلاح شد؛ بازگشایی با ۳۰ درصد کارکنان

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 15:48
اهواز- ادارات خوزستان با ۳۰ درصد کارکنان از روز یکشنبه هفته جاری فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس دستور سید محمدرضا موالی‌زاده استاندار خوزستان، فعالیت ادارات این استان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند با حضور ۳۰ درصد کارکنان به شکل حضوری از سر گرفته خواهد شد.

دستگاه‌های ضروری و خدماتی همچون آتش‌نشانی، اورژانس، بیمارستان‌ها و ... از شمول این تصمیم مستثنی هستند.

ساعت اداری تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ تا ۱۴ و برای روزهای پس از لیالی قدر ساعت شروع فعالیت ادارات از ساعت ۱۰ صبح تعیین شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.