اصابت موشک‌ به یکی از ساختمانهای ستاد فرماندهی انتظامی اسلامشهر

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 15:24
اسلامشهر- فرماندار از عدم خسارت جانی و حضور عوامل امدادی و خدماتی در محل وقوع حادثه خبر داد. 

به گزارش خبرنگار مهر، نوراله طاهری فرماندار اسلامشهر ظهر شنبه با اشاره به اصابت موشک به یکی از ساختمانهای ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان گفت: نیروهای امدادی و خدماتی بلافاصله در محل حضور یافته و مشغول انجام وظیفه هستند.

طاهری گفت: از شهروندان درخواست می شود از مراجعه و حضور در اطراف این حادثه پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه خسارات وارده به ستاد فرماندهی انتظامی در دست بررسی است، افزود: بحمدا... این جنایت آمریکایی، صهیونی خسارت جانی نداشته و نیروهای اورژانس نیز مشغول رسیدگی به جراحات سطحی وارده به افرادی که در محل حادثه‌ حضور داشتند، هستند.

رئیس شورای تامین اسلامشهر ادامه داد: برق برخی محلات اطراف قطع شده که در اولین فرصت نیز برق این محلات وصل خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.