دانشگاه‌ها مجازی شد

عصر ایران شنبه 16 اسفند 1404 - 15:16
لازم است تمهیدات لازم توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جهت اقدامات جبرانی برای دانشجویانی که امکان اتصال به کلاس مجازی را ندارند، پیش بینی شود.

وزارت علوم اعلام کرد: «مطابق با مصوبه امروز (۱۶ اسفند) شورای معاونین وزارت علوم تحقیقات و فناوری، کلاس‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا پایان سال جاری (۱۴۰۴) به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

به گزارش فرارو، لازم است تمهیدات لازم توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جهت اقدامات جبرانی برای دانشجویانی که امکان اتصال به کلاس مجازی را ندارند، پیش بینی شود.

در صورت وجود شرایط خاص در دانشگاه‌ها و موسسات، اتخاذ تصمیم متناسب با مقتضیات و شرایط منطقه‌ای، بر اساس نظر کارگروه مدیریت استانی آموزش عالی بلامانع است.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.