تغییر نحوه فعالیت ادارات استان اصفهان؛ حضور ۳۰ درصدی کارکنان از فردا

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 15:00
اصفهان - ​معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان از دورکاری گسترده کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و فعالیت با ظرفیت ۳۰ درصد خبر داد.

ابر اهیم معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی، جزئیات نحوه فعالیت نظام اداری استان را در شرایط کنونی تشریح کرد.

وی اظهار کرد: این تصمیم با هدف حفظ آرامش کارمندان و در عین حال استمرار ارائه خدمات عمومی به شهروندان اتخاذ شده است و جزئیات نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی طبق ابلاغیه جدید و با موافقت استاندار اصفهان، ضوابط فعالیت ادارات از روز یکشنبه ۱۴۰۴/۱۲/۱۷ تا اطلاع ثانوی تمامی خدمات اداری در سطح استان با حضور حداقل ۳۰ درصد کارکنان به صورت حضوری ارائه می‌شود.

معتمدی ادامه داد: بانوان، افراد دارای معلولیت و کارکنان مبتلا به بیماری‌های خاص یا قلبی و عروقی، با نظر مدیر مربوطه در اولویت دورکاری قرار دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان تصریح کرد:تمامی سازمان‌ها، نهادهای عمومی، شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی موظفند ضمن رعایت مسائل امنیتی، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که خللی در ارائه خدمات به مردم ایجاد نشود.

وی گفت: کلیه رده‌های مدیریتی در سطوح استانی و شهرستانی مشمول دورکاری نبوده و موظف به حضور در محل کار هستند.

معتمدی با تأکید بر حساسیت خدمات‌رسانی در برخی بخش‌ها خاطرنشان کرد:واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها، مراکز درمانی و همچنین نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این ابلاغیه مستثنی هستند و تابع ضوابط اختصاصی دستگاه خود خواهند بود.

وی اضافه کرد:این رویه تا زمان بازگشت شرایط کشور به حالت عادی و صدور ابلاغیه جدید ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.