عزیزی: کارگروه نظارت بر عرضه سبد کالا به‌صورت مستمر فعال است

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 14:29
زاهدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از تشکیل کارگروه اقدام مشترک برای نظارت بر عرضه سبد کالا خبر داد.

ایرج عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر از تشکیل کارگروه اقدام مشترک برای نظارت بر عرضه سبد کالا خبر داد و گفت: این کارگروه با حضور استاندار، مدیران صمت، جهاد کشاورزی و با دبیری تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: این کارگروه به‌صورت هفتگی و موردی، وضعیت بازار و عملکرد عاملان توزیع کالاهای اساسی را رصد می‌کند و گشت‌های سیار نیز به‌طور مستمر گزارش‌های میدانی ارائه می‌دهند.

عزیزی تأکید کرد: هدف اصلی این کارگروه، تأمین عادلانه کالاهای اساسی، جلوگیری از تخلف و حفظ آرامش بازار به‌ویژه در ایام خاص مانند ماه رمضان و پایان سال است.

وی با اشاره به شرایط خاص جغرافیایی و گستردگی سیستان و بلوچستان افزود: با وجود چالش‌ها و محدودیت‌های موجود، مجموعه تعزیرات حکومتی استان توانسته با تقویت نظارت‌ها، تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و تعامل مؤثر با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، عملکرد قابل قبولی در حوزه وصول جرائم داشته باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی، صنفی و قاچاق کالا و ارز، از اولویت‌های اصلی این اداره کل بوده است.

عزیزی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های همکار تأکید کرد: استمرار این روند نیازمند همراهی مردم، اصناف و نهادهای نظارتی است و تعزیرات حکومتی استان با قدرت، مسیر صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و مقابله با تخلفات اقتصادی را ادامه خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.