احیای شب‌های قدر در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 13:35
قم- مراسم احیای شب‌های قدر و گرامیداشت شهدای مقاومت در شب‌های ۱۹ و ۲۱ ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از علما، مداحان و زائران در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم احیای شب‌های قدر و گرامیداشت شهدای مقاومت در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از علما، مداحان و زائران در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

این مراسم در شب یکشنبه ۱۸ اسفندماه هم‌زمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصررفیعی برگزار و در ادامه دعای جوشن کبیر با نوای عباس حیدرزاده قرائت می‌شود.

همچنین در شب سه‌شنبه ۲۰ اسفندماه هم‌زمان با شب ۲۱ رمضان حجت‌الاسلام علی نظری منفرد به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و دعای جوشن کبیر با نوای حسن شالبافان قرائت می‌شود.

همچنین پنج‌شنبه ۲۲اسفند هم‌زمان با آخرین شب قدر آیت‌الله سید مهدی میرباقری به سخنرانی می‌پردازد و دعای جوشن‌کبیر توسط مهدی سروری قرائت خواهد شد.

گفتنی است پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای حسن اسداللهی برگزار خواهد شد.

این مراسم هر شب از ساعت ۲۱ در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی قم و فضای مجازی آستان بانوی کرامت نیز پخش خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.