خبر مهم درباره کالابرگ الکترونیکی؛ مهلت استفاده از کالابرگ بهمن و اسفند تغییر کرد

همشهری آنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 11:43
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در صورت استفاده نشدن کامل از اعتبار کالابرگ الکترونیکی، مانده آن به ماه بعد منتقل می‌شود و در مجموع شهروندان می‌توانند تا پایان فروردین از مانده کالابرگ بهمن و اسفند خود استفاده کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، احمد میدری درباره نحوه استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی اسفند افزود: در صورت استفاده نشدن کامل از اعتبار کالابرگ الکترونیکی، مانده آن به ماه بعد منتقل می‌شود و در مجموع شهروندان می‌توانند تا پایان فروردین از مانده کالابرگ بهمن و اسفند خود استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان از این بابت نگرانی نداشته باشند، افزود: امکان خرید با این اعتبار در چند نوبت وجود دارد و نیازی نیست افراد کل اعتبار خود را در یک مرحله مصرف کنند.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خانوارها می‌توانند با توجه به نیاز خود و در زمان‌های مختلف از اعتبار اختصاص یافته استفاده کنند و محدودیتی برای خرید در چند مرحله وجود ندارد.

طبق پیگیری ها کلیه کالابرگ‌های شارژ شده در دور جدید تا پایان فروردین زمان دارند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.