افزایش ۲۰ درصدی سهمیه آرد نانوایی‌های گرمسار

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 11:41
گرمسار- مدیر جهاد کشاورزی گرمسار از افزایش ۲۰ درصدی سهمیه آرد نانوایی‌های شهرستان با هدف تامین نان مورد نیاز مردم و مسافران عبوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جورابلو صبح شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مراکز توزیع و عرضه اقلام اساسی مورد نیاز مردم گرمسار بیان کرد: اکیپ های نظارتی در تمامی ساعات روز به همراه سایر دستگاه های مربوطه بر بازار این شهرستان نظارت می‌کند.

وی افزود: هدف از اجرای طرح نظارتی و تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی و نانوایی ها جلوگیری از افزایش قیمت، عرضه خارج از شبکه است.

مدیر جهاد کشاورزی گرمسار گفت: با توجه به مهمانپذیر بودن این شهرستان، برای رفاه حال همشهریان و مهمانان افزایش ۲۰ درصدی در سهمیه آرد ۳۰ واحد نانوایی و افزایش ساعات کار نانوایی ها به اجرا درآمده تا افزایش تقاضا به وجود آمده رفع شود.

جورابلو با تاکید بر اینکه نان وسایر کالاهای اساسی به اندازه مصرف شهرستان وجود دارد از مردم خواست از هرگونه خرید بدون ضابطه و شتابزده و مازاد بر نیاز مصرف خانوار خود داری نمایند.

وی افزود: در این بازرسی‌ها طی روزهای گذشته، چندین مورد تخلف از نوع عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور وگرانفروشی مشاهده و توسط بازرسین ثبت و برای رسیدگی قضایی به اداره تعزیرات حکومتی تنظیم و ارسال شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.