استمرار حفاظت از عرصه‌های زیست‌محیطی لرستان توسط محیط‌بانان

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 11:22
خرم‌آباد - مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از استمرار حفاظت از عرصه‌های محیط‌زیست این استان توسط محیط‌بانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران فرمان پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان در پیام قدردانی اعلام کرد:

همکاران عزیز و محیط‌بانان دلسوز،

در این شرایط دشوار و بحرانی، شما با ایثار و شجاعت در پاسگاه‌ها و عرصه‌های محیط‌زیست استان حضور دارید و از طبیعت و امنیت مردم حفاظت می‌کنید.

قدرت و تعهد شما در روزهای سخت، نمونه‌ای از مسئولیت‌پذیری و فداکاری واقعی است. تلاش شما نه‌تنها محیط‌زیست را حفظ می‌کند، بلکه روحیه همکاران و جامعه را تقویت می‌کند.

از صمیم قلب از زحمات شما و خانواده محترمتان قدردانی می‌کنم و امیدوارم همواره سلامت و موفق باشید.

همراهی شما، انگیزه و پشتیبانی من برای مدیریت محکم و مسئولانه در این روزهاست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.