داداشی: سامانه بارشی از بامداد دوشنبه وارد خراسان شمالی خواهد شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 10:25
بجنورد- مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی گفت: موج بعدی بارش از بامداد دوشنبه از مناطق شمالی وارد خواهد شد و تا ساعات شب در اغلب نقاط بارش باران و برف پیش‌بینی ‌می‌شود.

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی بارش پراکنده در شبانه‌روز گذشته در خراسان شمالی بیشترین مقدار بارش از ایستگاه‌های مایوان و صفی‌آباد ۰.۲ میلیمتر و چناران شهر ۰.۱ میلیمتر گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی در ادامه افزود: طبق بررسی آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی در مناطق نیمه شمالی طی ساعت‌های صبح تا ظهر، مه رقیق و ابرناکی آسمان و در بخش‌هایی از جنوب شرق استان احتمال بارش پراکنده را انتظار داریم. از بعدازظهر به تدریج کاهش ابر را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: برای روزهای شنبه و یکشنبه در بعضی ساعات، افزایش وزش باد و افزایش ابر پدیده غالب خواهد بود. موج بعدی بارش از بامداد دوشنبه از مناطق شمالی وارد استان خواهد شد و تا ساعات شب در اغلب نقاط استان، بارش باران و برف؛ در ارتفاعات و مناطق سردسیر نیز بارش برف و مه را انتظار داریم.

داداشی پیش‌بینی کرد: روز سه‌شنبه صبح در نیمه شمالی، مه رقیق و به تدریج آسمان صافی را در اغلب مناطق خراسان شمالی انتظار داریم.

ویو در خصوص تغییرات دمایی گفت: از نظر دمایی، امروز تا دوشنبه نوسان ۲ تا ۴ درجه‌ای دما را خواهیم داشت و برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه کاهش محسوس دما را انتظار داریم.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی در پایان جزئیات دمایی شبانه‌روز گذشته تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ایستگاه کوسه با کمینه دمای ۲- درجه سانتی‌گراد، سردترین و جاجرم با بیشینه دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد، گرمترین مناطق استان گزارش شدند و طی همین مدت، کمینه و بیشینه دمای بجنورد به ترتیب ۳ و ۱۲ درجه سانتی‌گراد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.