اسکی باز ایرانی نشانش را به هم تیمی هایش داد

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 09:17
ساشامهرابی نشان نقره آسیایی خود را به هم تیمی هایش داد.

اسکی باز ایرانی نشانش را به هم تیمی هایش داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در مراسم اختتامیه مسابقات اسکی قهرمانی نوجوانان آسیا که در پیست امیرسوی ازبکستان برگزار شد، ساشا مهرابی مدال نقره خود را به ورزشکاران هم تیمی خود که به دلیل حملات آمریکایی - صهیونی موفق به حضور در این مسابقات نشدند، تقدیم کرد.

 از سوی کمیته برگزاری ضمن اشاره به شرایط ایران لوح یادبودی به کشور ایران به نمایندگی حامد کیاشمشکی (مربی ساشا مهرابی) و کاوه مهرابی (المپین ورزش ایران که از مدیران ارشد کمیته بین المللی المپیک است)، اهدا شد.

 ساشا مهرابی موفق شد در رشته مارپیچ کوچک در سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در پیست امیرسوی ازبکستان صاحب مدال نقره شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.