رکنا: خضریان، نماینده مجلس، اعلام کرد ناو آمریکایی که برای باز کردن تنگه هرمز وارد منطقه شده بود، با واکنش نیروهای مسلح ایران مواجه و تا ۱۰۰۰ کیلومتر عقبنشینی کرد.
به گزارش رکنا به نقل از اکو ایران، خضریان، نماینده مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که ناو آمریکایی که برای باز کردن تنگه هرمز به منطقه آمده بود، با واکنش قاطع نیروهای مسلح ایران مواجه شد و مجبور به عقبنشینی تا فاصله ۱۰۰۰ کیلومتری شد. وی این موضوع را نشانه قدرت و آمادگی نیروهای مسلح کشور دانست و بر اهمیت حفظ امنیت تنگه هرمز به عنوان یکی از نقاط حساس منطقه تاکید کرد.
ویدئویی از این اتفاق نیز منتشر شده که واکنش نیروهای ایرانی و عقبنشینی ناو آمریکایی را به تصویر میکشد.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.