یک سخنگوی ارتش آلمان که نامش منتشر نشده است، به رویترز گفت، سربازانی که در ماموریت نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد در لبنان (یونیفیل) حضور دارند، بنا به دلیل امنیتی خارج میشوند.
یک سخنگوی ارتش آلمان جمعه گفت که نیروهای مسلح شمار دیگری از نظامیان خود را از خاورمیانه خارج کرده است.
به گزارش ایرنا، یک سخنگوی ارتش آلمان که نامش منتشر نشده است، به رویترز گفت، سربازانی که در ماموریت نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد در لبنان (یونیفیل) حضور دارند، بنا به دلیل امنیتی خارج میشوند.
پیش از این ارتش آلمان شمار نیروهای خود در اربیل در شمال عراق را کاهش داده بود.
همچنین شرکت رسانهای RND گزارش داد که نیروهای آلمانی مستقر در بحرین نیز به خانه بازگشتهاند و نیروهای حاضر در کویت نیز برای بازگشت به کشورشان آماده میشوند.
این رسانه افزود که سربازان و کارکنان مستقر در سفارت آلمان در بغداد هم به اردن منتقل شدهاند.
آلمان حدود ۵۰۰ سرباز خود را در خاورمیانه، خصوصا در عراق و اردن مستقر کرده بود. مقامهای آلمانی اخیرا به دلیل افزایش خطرات امنیتی نیروهای خود را از برخی پایگاهها خارج کرده و برخی نیروها را به کشور بازگرداندهاند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.