نحوه فعالیت ادارات دولتی کردستان اعلام شد

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 22:01
سنندج- فعالیت تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کردستان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی، با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری و با تشخیص مدیر هر دستگاه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی، با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری و با تشخیص مدیر هر دستگاه انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، از مدیران دستگاه‌ها خواسته شده است برنامه‌ریزی لازم را به‌گونه‌ای انجام دهند که روند خدمت‌رسانی به مردم با اختلال مواجه نشود.

همچنین طبق این اعلام، فعالیت بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان تا اطلاع ثانوی به‌صورت دورکاری خواهد بود.

‌در ادامه این اطلاعیه تأکید شده است که واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی و همچنین مجموعه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.