موج دوم تجمعات حماسی مردم کرمانشاه همزمان با لیالی قدر برگزار می شود

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 21:20
کرمانشاه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری موج دوم تجمعات حماسی مردم انقلابی این استان با عنوان «منتقمان امام شهید» همزمان با لیالی قدر خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برنامه‌ریزی برای برگزاری موج دوم تجمعات حماسی مردم انقلابی کرمانشاه همزمان با لیالی قدر خبر داد.

بر اساس اعلام وی، حرکت تجمعات مردمی از مبدا مساجد سطح شهر و به صورت کاروان‌های خودرویی از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود و تجمع محوری رأس ساعت ۲۱:۳۰ در نقاط تعیین‌شده برگزار خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: این تجمعات در روز شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ در میدان غدیر، یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ در چهارراه پارک معلم، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۴ در میدان مرکزی و سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۴ در میدان فردوسی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عبدی افزود: همچنین در روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۴ برنامه ویژه‌ای پیش‌بینی شده است که بر اساس آن، تجمع از ساعت ۱۷ در میدان غدیر به سمت حیدریه برگزار شده و پس از اقامه نماز جماعت و افطار، تجمع دوم رأس ساعت ۲۱:۳۰ مطابق روال شب‌های گذشته انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ادامه این تجمعات عنوان کرد: تجمع روز پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ در میدان انقلاب برگزار می‌شود و در روز جمعه ۲۲ اسفند ۱۴۰۴ راهپیمایی بزرگ روز قدس پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه انجام خواهد شد. همچنین در همین روز تجمعی در میدان معلم (مسکن) پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام عبدی در پایان خاطرنشان کرد: این تجمعات به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، قرارگاه مساجد استان و مجموعه‌های مردمی برگزار می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.