آسیب به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک بر اثر موج انفجار

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 20:46
اهواز - در ادامه حملات رژیم صهیونی آمریکایی به خاک ایران، بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک، دچار تخریب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک، امروز جمعه بر اثر شدت بالای موج انفجار ناشی از برخورد در مجاورت این مرکز، دچار تخریب سنگین شد و خسارات قابل توجهی به ساختمان آن وارد آمد.
ین حادثه در حالی اتفاق افتاد که کادر سلامت بیمارستان امام علی(ع) به‌عنوان یکی از مراکز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال ارائه خدمت به بیماران بودند.

با اقدام به‌موقع و سریع دانشگاه، آسیبی به پرسنل و بیماران وارد نشد.

امروز همچنین بیمارستان رازی اهواز نیز دچار موج انفجار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.