شهادت ۴ نفر از کارکنان شهرداری شیراز

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 19:44
شیراز-ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز اعلام کرد: درپی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به شهرکی در شیراز چهار نفر از کارکنان مدیریت شهری حین انجام وظیفه به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی و جنایت جنگی صورت‌گرفته از سوی رژیم منحوس صهیونی و آمریکای جنایتکار به یک شهرک، چهار نفر از کارکنان مدیریت شهری که در حال خدمت‌رسانی به مردم بودند، به شهادت رسیدند.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس این گزارش، این نیروهای خدوم در حالی‌که مشغول انجام وظیفه و ارائه خدمات به شهروندان بودند، در جریان این جنایت جنگی جان خود را از دست دادند.

جزئیات بیشتر درباره هویت شهدای این جنایت جنگی و زمان برگزاری آیین‌های تشییع و بزرگداشت آنان متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.