سومین پهپاد هرمس هم در آسمان خوزستان منهدم شد

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 16:51
اهواز - یک فروند پهپاد هرمس ۹۰۰ ساخت رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش در شهرستان اندیکا در استان خوزستان توسط شبکه یکپارچه پدافندی جمهوری اسلامی ایران کشف و منهدم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان، به گفته کارشناسان نظامی هر فروند این پهپاد ۳۰ میلیون دلار ارزش‌گذاری می‌شود که در عملیاتی دقیق توسط رزمندگان اسلام هدف قرار گرفت و نابود شد.

طی روزهای اخیر نیز پدافند هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران چندین پهپاد جاسوسی و متجاوز را در نقاط مختلف کشور شناسایی و سرنگون کرده‌اند.

پهپاد «هرمس ۹۰۰» از پهپادهای پیشرفته شناسایی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود که توان پرواز طولانی‌مدت، بیش از ۳۰ ساعت، فعالیت در ارتفاع بالا و حمل سامانه‌های پیشرفته تصویربرداری و جمع‌آوری اطلاعات را دارد و در ماموریت‌های اطلاعاتی و نظارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیش از این نیز روز گذشته روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از سرنگونی یک پهپاد هرمس در آسمان اندیمشک خبر داده بود.

این سومین پهپاد هرمس ساقط شده در استان خوزستان به شمار می‌رود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.