ادارات البرز با ۲۰ درصد کارکنان فعال می‌شوند

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 16:33
کرج-در پی تصمیم استانداری البرز برای کاهش تراکم محیط‌های کاری، فعالیت ها از یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ با حضور محدود کارکنان ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی استاندار البرز از اجرای طرح جدید کاهش حضور کارکنان در ادارات خبر داد.

بر اساس این طرح، تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با ۰ درصد از نیروها به‌صورت حضوری فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

همچنین طبق این دستور، بانوان شاغل در دستگاه‌های اداری تا اطلاع ثانوی مجاز به دورکاری هستند تا در راستای حفظ سلامت عمومی و کاهش تردد شهری اقدام شود.

در این طرح، واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول بخشنامه خارج بوده و مطابق روال گذشته باید به‌صورت کامل فعال باشند.

استاندار البرز تأکید کرد تمام مدیران و رده‌های مدیریتی استان البرز موظفند در محل کار خود حضور داشته باشند و هماهنگی لازم برای اجرای مصوبه را بر عهده بگیرند.

همزمان با این تصمیم، تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان البرز نیز تا اطلاع ثانوی ملزم به اجرای آموزش مجازی هستند تا روند آموزش بدون وقفه ادامه یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.