به گزارش خبرنگار مهر حجتالاسلام جواد غلامی، در خطبههای این هفته نماز جمعه که در مصلی امام خامنهای برگزار شد، اظهار کرد: ریشه اصلی جنگ افروزی آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش ماهیت قدرت طلبی استکبار است و سابقهای دیرینه دارد و آنها با قلدری اجازه نمیدهند ملتی مستقل در این عالم زندگی کنند.
وی با اشاره به آزادگی ملت ایران و تأسی از سیدالشهدا و شعار «هیهات منالذله» گفت: ملت ایران با ایمان خود و اراده نیروهای مسلح تا زمان حصول بازدارندگی کامل و اخراج قطعی متجاوزان، به مبارزه خود ادامه میدهند.
امام جمعه شیروان افزود: نوع جنگ ممکن است تغییر کند، اما اصل نبرد قطعی است و مردم ایران با آموزه عاشورایی در برابر زورگویان عالم ایستادگی خواهند کرد.
حجتالاسلام غلامی با اشاره به اشغالگری های متعدد آمریکا در منطقه بیان کرد: آمریکا به بهانه مبارزه با القاعده که مقر اصلی آن در یمن و عربستان بود، افغانستان را اشغال و پس از آن نابود کرد و کشورهای عراق، لیبی و سوریه را نیز مورد هدف قرار داد.
خطیب جمعه شیروان تصریح کرد: ادامه جنگ تا زمان بازدارندگی کامل استکبار ادامه خواهد داشت تا جاییکه هیچ کشوری دیگر جرأت تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشند.
امام جمعه شیروان با تقسیم کار ملی برای مدیریت بهینه شرایط تأکید کرد: وظیفه دولت در برهه کنونی تأمین مایحتاج عمومی، واریز بموقع حقوقها و توزیع کالاهای اساس است.
وی ادامه داد: وظیفه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی پاسخگویی قاطع به یاوهگویی های ترامپ و نتانیاهو است و وزارت امور خارجه ماموریت دارد در مجامع بینالمللی مظلومیت ایران و حق دفاع مشروع را ثابت نماید.
حجتالاسلام غلامی گفت: نیروهای مسلح نیز باید با اقتدار در میدان نبرد تعیین کننده باشند و روحانیون و نخبگان با حضور پرشور در جامعه و مساجد، مقاومت را افزایش دهند.
وی در پایان بیان کرد: به فضل الهی و برکت خون شهدا، آمریکا و اسرائیل جنایتکار چارهای جز ترک منطقه و پذیرش شکست نخواهند داشت.












