کاشت نهال توسط فرماندار کرمانشاه در روز درختکاری

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 15:06
کرمانشاه - فرماندار کرمانشاه همزمان با روز درختکاری و در ادامه سنت سالانه رهبر معظم انقلاب، با همراهی شهردار کرمانشاه یک اصله نهال کاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه و همزمان با روز درختکاری و به رسم هر ساله کاشت درخت توسط رهبر معظم انقلاب، محمد مبیّن فرماندار کرمانشاه با همراهی شهردار این شهر یک اصله نهال در مجموعه شهرداری کرمانشاه غرس کرد.

فرماندار کرمانشاه در حاشیه این مراسم با اشاره به حوادث اخیر و جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا، بر اهمیت تداوم این سنت حسنه و تقویت همدلی و همبستگی میان مردم تأکید کرد.

وی در مراسمی که با حضور شهردار و جمعی از کارکنان شهرداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان حملات اخیر، از صبر و مقاومت مردم کرمانشاه و همچنین جانفشانی نیروهای مسلح کشور قدردانی کرد.

مبیّن افزود: خوشبختانه با هوشیاری مردم و تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان، آرامش و ثبات در شهر برقرار بوده و مردم با وجود اندوه و خشم ناشی از حوادث اخیر، با متانت و مسئولیت‌پذیری رفتار کردند.

فرماندار کرمانشاه همچنین با اشاره به پاسخ ایران به حملات اخیر، ابراز امیدواری کرد این اقدام ضربه‌ای جدی به رژیم صهیونیستی و حامیان آن وارد کرده و زمینه تضعیف و نابودی آن را فراهم کند.

وی در پایان بر حمایت قاطع مردم و دولت از جبهه مقاومت تأکید کرد و گفت: رزمندگان ایرانی با اتکا به قدرت الهی و پشتیبانی ملت، مسیر پیروزی نهایی را طی خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.