ستاره های پرسپولیس و استقلال به دنبال پول!

خبرورزشی جمعه 15 اسفند 1404 - 14:37
مدیران پرسپولیس و استقلال کار سختی برای تسویه حساب با خارجی های خود خواهند داشت

وقوع جنگ ناگهانی در ایران باعث شد تا خارجی های شاغل در لیگ برتر خیلی زود ایران را ترک کنند و به کشورهایشان بروند. خارجی های پرسپولیس و استقلال همان شنبه از ایران رفتند؛این درحالیست که اکثر آن ها مطالباتی از تیم های خود دارند ولی به دلیل وقوع جنگ و خروج ناگهانی آن ها باعث شد تا آن ها نتوانند به صورت حضوری پولی دریافت کنند.باشگاه ها بعضی از اوقات به صورت فیزیکی به خارجی ها پول می دهند و بعضی وقت ها هم در صورت امکان پول را به حساب بازیکنان واریز می کردند.

با توجه به شرایط فعلی امکان اینکه بازیکنان خارجی با حضور در باشگاه های خود به صورت نقد پول دریافت کنند،وجود نداشت و آن ها مجبور شدند خیلی زود از ایران بروند. حالا طی روزهای آینده باشگاه ها باید به هر نحوی مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود را پرداخت کنند. آن ها پیگیر دریافت باقی مانده حقوق خود هستند و طبق قرارداد،حتی در شرایط جنگی هم‌ باشگاه ها باید مطالبات بازیکنان  و مربیان خارجی خود را پرداخت کنند تا پرونده ای علیه آن ها در فیفا باز نشود.

با توجه به شرایط موجود ادامه لیگ برتر تقریبا ممکن نیست. با این حال مدیران پرسپولیس و استقلال به دنبال تامین منابع مالی برای تسویه حساب با خارجی ها هستند که با توجه به مبلغ بالای قرارداد آن ها و دلاری بودن قراردادشان،کار بسیار سختی خواهد بود. 

ببینید: وضعیت ورزشگاه آزادی پس از حمله موشکی آمریکا و اسراییل

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.