عباس گودرزی: اگر ایران نا امن باشد کل منطقه نا امن خواهد شد

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 12:58
بروجرد- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ایران نا امن باشد کل منطقه نا امن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گودرزی در گفتگو با رسانه ها با اشاره به تجاوز جنایتکارانه و جنگ تحمیلی آمریکایی- صهیونیستی علیه کشورمان اظهار داشت: قرار نیست ایران برای برقراری امنیت هزینه دهد و منطقه صرفا انتفاع ببرد.

وی تصریح کرد: اگر ایران نا امن باشد کل منطقه نا امن خواهد بود.

سخنگوی هیئت رئیسه و نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکا و هر کس که با او در جنگ علیه ایران همراه باشد هزینه تجاوز و جنایاتشان را خواهند داد.

گودرزی تصریح کرد: ملت ایران همچنانکه امام شهیدمان فرمود درس خود را از مکتب امام حسین علیه السلام خوب بلدند که فرمود: «مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید».

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.