گزارش سازمان جهانی بهداشت از حمله به۱۳ مرکز درمانی در ایران

خبرآنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 11:28
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که ۱۳ مرکز درمانی در ایران در حملات آمریکایی صهیونی آسیب دیده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین،سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که ۱۳ مرکز درمانی در ایران در حملات آمریکایی صهیونی، آسیب دیده‌اند.

 تسنیم در خبری نوشت:مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در یک نشست خبری در ژنو نوشت: مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه اعلام کرد که این سازمان ۱۳ حمله به زیرساخت‌های بهداشتی در ایران در جریان حملات آمریکا و صهیونیست ها را تأیید کرده و همچنین در حال بررسی گزارش‌هایی است که می‌گویند چهار نفر از کارکنان حوزه سلامت، شهید و ۲۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

حنان بلخی، مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت نیز گفت که چهار آمبولانس و چند بیمارستان و مرکز درمانی به دلیل حمله به مجاورت آنها آسیب‌هایی دیده‌اند.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.