فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان به‌ صورت حضوری از روز یکشنبه 17 اسفند / دورکاری زنان تا اطلاع ثانوی

رکنا جمعه 15 اسفند 1404 - 11:22
استاندار تهران اعلام کرد: فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری از روز یکشنبه 17 اسفند انجام می شود و دورکاری زنان تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.
فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان به‌ صورت حضوری از روز یکشنبه 17 اسفند / دورکاری زنان تا اطلاع ثانوی

به گزارش رکنا،  استاندار تهران اعلام کرد: فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

کلیه رده‌های مدیریتی استان تهران نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.